گله ستارههای بسکتبال از بدرقه تلخ فدراسیون خداحافظی دو والیبالیست قدیمی از تیم ملی به قدری باشکوه بود که اهالی بسکتبال گله مند شدند تا جایی که در شبکه های مجازی بنویسند؛ چرا برای بسکتبالیست های قدیمی نباید چنین مراسمی برگزار کرد؟ به گزارش "ورزش سه"، بازیکنانی مانند حامد آفاق ، مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی. در این سال ها چهره های دیگری هم بودند که به تیم ملی آمدند، افتخار آفریدند و بدون خداحافظی رفتند. فدراسیون بسکتبال در کنار تمام انتقاداتی که به آن می شود، نشان داد برای خداحافظی مردانی که در آسیا و جهان افتخار آفریده اند هم برن دوستداران بسکتبال...
ما را در سایت دوستداران بسکتبال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 0:40